BICRO investirao 250 tisuća kuna u Mediatoolkit

Bez autora
Jul 05 2011

Tvrtka iSTUDIO, specijalizirana za marketing na društvenim mrežama dobila je iz Programa provjere inovativnog koncepta i BICRO-a, 250 tisuća kuna bespovratnih sredstava za daljnji razvoj i globalnu ekspanziju svog izvozno orijentiranog projekta Mediatoolkit. Mediatoolkit je alat za analizu popularnosti sadržaja sa web stranica na društvenim mrežama. Mediatoolkit u stvarnom vremenu analizira koliko je svaki link, sa odabranih web stranica, podijeljen na društvenim mrežama (putem opcija Share, Tweet, Recommend), a zatim prikazuje i izdvaja one najzanimljivije. U kratkom vremenu od trenutka objave alat identificira hoće li neka vijest biti popularna u budućnosti, te o tome obavještava korisnika. Namjena alata je praćenje i analiza sadržaja na vlastitom portalu te usporedba sa konkurentskim web stranicama ili dobrim globalnim primjerima. Na taj način Mediatoolkit pomaže novinarima, urednicima, blogerima i drugim osobama koje generiraju sadržaj na internetu da u minimalnom roku otkriju ''najviralniji'' sadržaj na webu.

BICRO investirao 250 tisuća kuna u MediatoolkitTvrtka iSTUDIO, specijalizirana za marketing na društvenim mrežama dobila je iz Programa provjere inovativnog koncepta i BICRO-a, 250 tisuća kuna bespovratnih sredstava za daljnji razvoj i globalnu ekspanziju svog izvozno orijentiranog projekta Mediatoolkit.

Kako pojašnjavaju iz tvrtke iSTUDIO, Mediatoolkit je alat za analizu popularnosti sadržaja sa web stranica na društvenim mrežama. Mediatoolkit u stvarnom vremenu analizira koliko je svaki link, sa odabranih web stranica, podijeljen na društvenim mrežama (putem opcija Share, Tweet, Recommend), a zatim prikazuje i izdvaja one najzanimljivije. U kratkom vremenu od trenutka objave alat identificira hoće li neka vijest biti popularna u budućnosti, te o tome obavještava korisnika.

Namjena alata je praćenje i analiza sadržaja na vlastitom portalu te usporedba sa konkurentskim web stranicama ili dobrim globalnim primjerima. Na taj način Mediatoolkit pomaže novinarima, urednicima, blogerima i drugim osobama koje generiraju sadržaj na internetu da u minimalnom roku otkriju ''najviralniji'' sadržaj na webu, ističu iz iSTUDIJA.

"Sretni smo što je, u velikoj konkurenciji prijavljenih, naš projekt Mediatoolkit prepoznat od strane državne agencije BICRO kao onaj vrijedan ulaganja. Dobili smo 250 tisuća kuna bespovratnih sredstava, a novac cemo iskoristiti kako bismo naš prototip što prije pripremili u smislu razvoja, podrške i komercijalizacije za globalno tržište te napravili vrijedan hrvatski izvozni proizvod", kaže Filip Topol, voditelj projekta.

Ocenite tekst
Komentari
Prikaži više 
 Prikaži manje
Ostavite komentar

Prijavite se na Vaš nalog


Zaboravili ste lozinku?

Nov korisnik